Politica de plată și executare, si returnare sau anulare a serviciilor
1. Cum plătesc ?
Pentru serviciile achiziționate on-line de pe www.wwg.ro aveți la dispoziție următoarele modalități de plată:
· plata online prin card bancar (înainte de efectuarea plății se va afișa exact valoarea cheltuielilor)
2. Când se execută serviciile achiziționate on-line?
Executarea serviciilor se poate face imediat în ziua următoare de la data achiziției.
Politica de retur / anulare
1. Cum anulez un serviciu achiziționat on-line?
În cazul în care a fost achiziționat on-line un serviciu de care nu doriți să beneficiați, ne puteți contacta la numerul +407408623241 pentru a solicita anularea, în termen de 10 de zile.
Daca vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poți sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga pentru servicii, din ziua încheierii contractului;
2. În cât timp valoarea serviciu achiziționat on-line va fi returnat în contul personal în caz de anulare?
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
În funcție de politicile fiecărei bănci, valoarea serviciului achiziționat on-line va fi returnat în contul dumneavoastră personal în termen de maxim 5 zile lucrătoare.